Sevgininnefesi Merhaba 😏 bebeğim 5 ayı bitirdi 6. Ayının içinde ve uyku sorunu yasıyoruz 😔 direk uyumuyor ve uykusu en fazla yarım saat sürüyor artık eşimle yorgunluktan ölüyoruz 😔 önereceğiniz bisey var mı 😔😔
gzdsahin Sevgininnefesi sabah bir postta lavanta yağıyla düzenli uyku olduğunu gördüm ama denemedim istersen dene canım beşiğine damlatıyormuşsun