zeynepugurkrhsn ben gece de gündüz de yüzüstü yatırıyorum uyanır gibi olduğunda çeviriyorum,gazlı bebek olduğu için bu pozisyonda çok rahat ediyor doktorumuz da çok rahat bi şekilde sürekli yüzüstü yatırabilirsiniz dedi bu sebeple içim biraz rahat ama yine de arada kontrol ediyorum