yusufiannesi benim kızım da doğduğundan 4 ayına kadar hep solunu kullandı sağ tarafını kullanmıyordu 5 ayda hep sağı kullandı şimdi solu kullanmıyor pek, eline bir şey verirken sol tarafdan veriyorum sağ tarafına alıyor tekrardan hatda eline ne verirsem hiç bırakmadan 4 5 oyuncak tutuyor solla tutmuyor
Ama oyun oynarken kendi kendi iki eliyle oynuyor bir yerlerde tutunup kalkıyor bir sorun olacağını düşünmüyorum bu arada kızım 11 aylık oldu her iki elini kullanıyor
Bizde nöroloji takipliyiz hiç sormadım bir sorayım bende