Merhabalar, 2.5 yaşında bir oğlum var. Çene yapısı biraz değişik. Benim ağız yapıma benziyor gerçi ama bugün kreş toplantısı vardı, henüz sesleri düzgün çıkaramadığı için konuşmaya geçemediğini düşündüğünü söyledi öğretmeni. Bir uzmanın görmesinde fayda olabilir yapısal bir bozukluktan kaynaklı değilse dil ve konuşma terapistine götürebilirsiniz diye düşünüyorum dedi.
20-25 kadar kelimesi var ama cümle kurmuyor. Kelimelerini anlamak için de onu tanıyor olmak lazım yani normalden başı veya sonu daha değişik oluyor kelimelerin.
Kime götürsem acaba bilemedim, bilgisi olanlardan ricam yönlendirebilir misiniz 🌷