Sedayun13 canim benim kızımda da vardı ama bizim ki kafasında idi.Her doktor konak egzama dedi alerji testi bile yaptırdım sonuç alınmadı.Bosuna extopix diye kortizonlu ilaç kullandım ama daha ds arttı en sonunda mantar olduğunu söylediler ve şuan en doğru tedavi bu olduğu için çok şükür iyileşme oluyor.Cok geçmiş olsun özellikle yayılma varsa çok dikkat edin