Elaebru Ben 3 aydır aile destekten yardim alıyorum. Eşinin e devletinden elektrik yardımda çıktı.dogalgaza tekrar başvuru yapıcaz mi yoksa otomatik doğalgaz yardımı da çıkıcak mi