Merhaba hanımlar, kızım şuan 24 aylık. Yaklaşık 15. Ayından beri de aralıklarla tuvalet ihtiyacını belli eden sinyaller veriyordu. Erken olduğu için bez bırakmaya yönelik hiçbir girişimim olmamıştı. Ancak özellikle 18.ayından sonra bez takmama, tuvaletini tutma vs gibi durumlarından dolayı 20. Ayında bezi bıraktık. 4 aydır mükemmel giden tuvalet iletişimimiz bir anda önce evde haber vermeme, ama dışarda haber verme şeklinde ilerledi. İnişli çıkışlı da olsa yolumuza devam ettik. Ancak artık bilinçli bir şekilde üstüne yapınca bile değiştirmemeye ve üstüne yaptıktan sonra “üstüme yapmadım” demeye başladı. Canı isterse üstüne yaptıktan sonra tuvalete gidiyor onun dışında kesinlikle reddediyor. Malum mevsim kış ve sürekli üstüne yapması hastalığa davet çıkardığı için beze geri mi dönsem diyorum. Var mı benzer şeyler yaşayan?