Gündüz beni güzel emiyor bi süre sonra memeyi verdiğimde sütüm de geldiği halde bağırıyor fazlada geliyor sıkdığımda geldiğini görüyom daha çok gelsin istiyo sanki bu sefer memeyi tutturmaya uğraştıkca almıyo bağırıyo mama veriyorum sonra beni emip uyuyo ama bu akşam uyudu uyandı azcık emdi daha emmiyor az mama verdim beni emsin diye tekrar mama istiyor yapıp vermedim ne
yapmam gerekiyor tecrübeli anneler sütüm yok değil var ama daha fazlasını istiyor gibime geliyor mamayı verdiğimde almamazlık hiç bir şekilde yapmıyor korkuyorum memeyi bırakcak diye böyle giderse mamaya alışırsa benim işim zor şimdi sürekli mama vermiyorum o zaman nasıl olcak hiç bilmiyorum mama vermemeye çalıştıkça doymuyor memeyi hep verdiğimde sakinlestirdigimde tutsada azcık cekip emerken bağırıyor kafayı yicem 40ından sonra düzelir mi bu sürekli emme doymama durumu gecermi?