Merhaba anneler, ben her mama saatinde ketilda su kaynatarak kızımın mamasını hazırlıyorum ama kaynanam suyu bir kerede ısıt, termosa koy mama yapmak istediğinde termostan alırsın daha rahat edersin dedi aslında mantıklı da geldi ama sağlıklı bir yöntem midir emin değilim bilgili anneler yardımcı olabilir mi siz nasıl yapıyorsunuz?