Narnur1907 yaşadımmmmmmmm canım benim 4,5 5 aylıktı banyoya öbek öbek akardı derdim ben heralde kel oldum… tarağa da bi o kasar gelirdi ya derdim benim bu kadar saçım mı vardı…. Yavaş yavaş düzeldi yeni saçlar geldi… bi de sarımsaklı şampuan falan aldım ama bence doğumla alakalı… geçecek İnan