Masalperisi11 22 günlük kızım var.Altını açtığımızda kaka ve çişini yapıyor.Çişini genelde bezine yapsa da kakadı için altını açmamı bekliyor, çalt açmaya yapıyor ve kirli yerini değiştirip temiz yerine yatırınca oraya yapıyor sürekli böyle bu durum anlam veremiyorum.Fikir almak istedim teşekkür ederim
Avsin Masalperisi11 benim oğlum da ne zaman bezi değiştirip temiz bez taksam ona yapıyor 😅 seviyor herhalde 😂
Hiwarab Masalperisi11 Bizdede hep oluyordu ne zaman açsam kakasını yapıyordu yatağıma 😂🤷🏻♀️ Niye bende bilmiyorum😀
Yagmur12 Masalperisi11 benim kızım 5 aylık olucak oda bazen öyle inanki bez yetiştiremiyoruz bazen temiz beze yapıyor kakasını sürekli
Sevde123 Sanırım yenidoğan bazı bebeklerde var bu 😂 benim kızım da alt açmayı geçtim tam poposunu silerken pırt diye, yapardı benim üzerim koltuklarım hep o kakadan nasibini aldı zamanında 😂😂
Elfzynpasya Sevde123. Aynen bende altını açtıktan sonra biraz beklerdim belki yapar diye tam silceğim zaman fışkırtarak kakasını yapardı az koltuk halı silmedim😅😅
Deletedmom090 Bizimde öyleydi başlarda 🤦🏻♀️ Altını açınca Rahatladıkları için yapıyorlar derlerdi bana. Zamanlada düzeldi
Eymeniim Yaaa yemin ederim A dan Z ye aynı şeyi yaşıyorum bire bir hatta sadece benim bebeğim bunu yapıyor sanıyordum şu an çok mutlu oldum bana sen alistirdın diye çok kızdılar alıştırma öyle yapmasın dediler ama ısrarla bezine yapmıyor 😀
Masalperisi11 Eymeniim bana da annem alışcak bu tuvalete yapmayı diyor😂 20 günlük bebek snne çişim geldi mi dicek anlamadım.bu kadar küçük bebeği nasıl alıştırcaksan😀Neyse normal birşey sanırım yani umarım ☺️