16 aylık kızım var . Bazen gün içinde bezini almayı biraz geciktirirsem eğer kaka da yapmışsa mesela yanıma gelir beni cekistirir miziklar ve altını eller eliyle gösterir öyle iletişim kurmaya çalışıyor gibi su sıralar. Bezini baglarken de durmak istemiyor bezini cekistiriyo taktırmak istemiyor gibi. Bende hazirana kadar ucretsiz izindeyim 2 yaşa kadar. Ücretsizde evdeyken daha iyi ilgilenebilirim şuan başlamak mantıklı mı kızlar sizce vakti gelmiş midir ? Ve nasıl başlamalı neler almalıyım nasıl ilerlemeli bu konuda hiç bilgim yok henüz okuyup araştırmadım