Kesinlikle, duzenli fircala, ve artik yavas yavas gece ogununu kaldir…gece uyansa da besleme, artik zaten ihtiyaci yok …
Ve eger beslemeye devam edeceksen, her emzirmeden sonra dislerini temiz, nemli bir tulbentle sil, o karartilar curuktur muhtemelen, diiat ve ozenli olursan, artmaz insaAllah…
Ve elbette ki gece ogunu icin doktoruna danis, her bebegin gelisimi farkllidir, ben ortalamaya bakarak yaziyorum🤗