Dudus bizimki de tam tersi okadar hircinlastiki. Sürekli bize vuruyor, asla hayirdan anlamıyor. Güzelce anlatiyorum tamam anne diyor ama 1 dk geçmeden aynısını yine yapıyor. Artık dayanamayıp kızıyorum ama umrunda olmuyor bile, sürekli kendine vurma eğiliminde ve bana aşırı düşkün oldu sürekli sarılmak öpmek istiyor. Suanlik en büyük sorunumuz şiddet kendine ve bize vurması nasıl cozucez hiçbir fikrim yok 😔