Betul-08 Bebeğim 4. Ayına girecek 4 gün kaldı geceleri sık sık uyanıp emiyor gündüz o kadar emmiyor niye böyle doymuyor mu anlamadım
Elika00 Betul-08 normal canım sadece emmek için kalkmıyor annes için kalkıyor koku için kalkıyor benim oğlum 9 aylık hala öyle kalkıyor 1yaşında kesicem gece beslenmesini
Elifinci17 Betul-08 dönem dönem oluyor öyle. Diş çıkarmadan 1 buçuk ay önce başlıyor sıkıntısı. Belki bebeğinizin de başlamıştır. Yatarak emzirin uyuyakalmamaya dikkat ederek tabi. daha az yorulmuş olursunuz.
annesininbiriciki Betul-08 sık sık emzirmeniz ve kalkması normalbence kalktıktan emzirin kilo alır düzenli bi hastalığı sıkıntısı yoksa endişelenmeyin her bebek farklidir