Herkese merhaba. 4 aylık oğlum için 13 kasıma sünnet randevusu aldık. Bu süreç beni çok tedirgin ediyor 3-4-5. ayında sünnet yaptıran anneler sünnet sonrası nasıl bir yol izlediniz? Bebeğe iyileşme sürecinde ne iyi gelir ne yaparsak daha hızlı iyileşir? Tecrübelerinizi bekliyorum 🌸