12_01_2022 Kendim giymiyorum, ona da giydirmiyorum. Vücut sıcaklıklarını sırttan ölçerseniz çok daha iyi olur. El ve ayak dolaşım sisteminin en uç noktasında olduğu için yaz kış spğuk olabiliyor. Kaldı ki enerji için de çorap ile uyumak çok tavsiye edilmiyor 🤗