Kedidirokedi merhaba. Dediğiniz çay değil de başka birseyden bahsetmek istiyorum.Ben kendimi bildim bileli kilo sorunu yaşarım çok zor kilo veririm. Denemediğim diyet yapmadığım spor kalmadı. Asla bu tarz ürünlere inanmam. Komşu bir kahve içtiğini söyledi çok kilo vermiş. İştah kapatıyor falan dedi aman dedim kahve ne iştah kapatır. O ürünü almadım. Instagram da birini takip ediyorum baya obez olup zayıflamış biri. Bir detox çayı kullandığını söyledi. Günlerce sayfayı inceledim. Ya dedim ne kaybederim. Sipariş verdim. 1 ay falan düzenli kullanmadım. 12 gün önce yediklerime dikkat ederek çayı içmeye başladım. 4 kilo vermişim. Normalde ayda 1 2 kiloyu çok zor veririm.Ben bile inanamadim. Gerçekten ama gerçekten bol su içirip tatlı isteğini kesiyor. Acıkınca elim ayağım titrerdi dayanamazdim. Kesinlikle acıkma belirtisi yok. Sırf ara öğün falan yapayım diye yiyorum. Öyle asla inanmazdım çaya falan şimdi 1 ay deneyeceğim inşallah devamı gelir.