Hsbmhr Kızlar kızım 23 aylık normalde 21.30 gibi uyurdu ama bir hafta on gündür çok uzun sürüyor dalması uyuması 10 buçuk 11 i buluyor bu ayda böyle olan var mı acaba
S_x_w Hsbmhr benim kizım bu ay 2 yaşında olacak ve 21.00-21.30 da uyurken şimdi o saatlerde koyamet kopartıyor..emzik te bıraktırıyorum biraz ona bağlıyorum ama geç yatsa da sabah her zamanki saatinde kalkıyor🤷🏻♀️ sadece yatış saati gecikti
egeninanns Hsbmhr 2 sine yeni girdi 3 4 haftadır ne gündüz uyuyor ne gece . Uyusa da gece yarısı kalkıp sabaha kadar oturuyor 🥲
kitapkurdubebeninanasi Hsbmhr 4 gün sonra 23 aylik olacak oğlum son günlerde baya zor oluyor uykuya geçmesi.. aslinda çok uykusu var ama uyuyamiyor anlayamadim
Birdunyabircennetannesi Hsbmhr 10 buçuk 11 e kurban olayım. Hep böyle erken uyuyan bebeklere özendim… Saat şuan gece 02.54 ve biz arabalarla oynuyoruz diyeceklerim bu kadar….
Alyatrd Hsbmhr bizde 23 aylığız uykuya geçişte sıkıntı yok ama gece yarısı kalkıyor tekrar uykuya dalamıyor 2 saat dönüyor yatakta gerileme mi var bu ay anlamıyorum , hiç böyle yapmazdı 😑🤦🏼♀️