watermelonlove Kızlar hepsi burada da mont buldum kızım 15 aylık mont alacam indirime girdi 12-18 mi 18-24 mü alsam kararsızım kalıpları nasıl ilk kez koton markalı ürün alacam hep DeFacto LC Waikiki alıyordum.
Epifenomen-gkc watermelonlove koton bence dar. Kızım ortalama bir bebekti hep ne zayıf ne kilolu kotonda bir beden büyük alırdım tam olurdu
mysa2 watermelonlove çok dar 3 yaşındaki oğluma 6-7 yaş hırka aldım anca oldu uzun ama zayıf bi çocuk örnek😀
RuzgarMommys Koton kalıpları küçük ve dar. Yıkama sonrası da küçülüyor bi kaç tane sweatshirt aldım bidaha almadım
watermelonlove RuzgarMommys hadi ya hiç yorum da yok üründe keşke indirim bir kaç gün sürse mağazadan dener öyle alırdım mağaza 600 indirimde 480 😔
mysa2 watermelonlove ya koton sıkıntı biraz ben hep büyük alıyorum anca oluyor kalıpları çok dar o nedenle arada indirim felan oldukça bakıyorum genel de hm güzel evde günlük felan da lcwden alıyorum . Hm gerçekten indirim zamanları takip edin çok uyguna güzel şeyler denk geliyor tavsiyem 😊