Biz küçükken geçirdik amip hastane de yatışımız da oldu sürekli tekrar eden iğrenç bi hastalık kilo alımı olduğu aylar vererek geçirdik şurup kullanınca kesiyor ama tekrarlama olasılığı çok fazla hijyene eminim ki dikkat ediyorsunuzdur ama şu sürede daha fazla dikkat etmeniz gerek bez değişimi sonrası bırakın çocuğu giydirmeyin direk elinizi yıkayın biraz zor ama atlatılıyor şükür 🙏🏻 Probiyotik kullanmanızı öneririm biz uzun bi süre probiyotiğe devam ettik