Denizimannesi imtihan olarak baksak duruma daha kolay gelebilir her şey. Eminim bebeğiniz o haldeyken faylasıyla içiniz acıyordu ama çok daha kötü rahatsızlığı olan bebekler var. Yanlış anlamayın rencide etmek ya da yermek değil sadece minicik bir tavsiye😊
Benim bebeğimde çok zorlu bir süreç yaşadı, çok şükür şimdi çok daha iyi. Kulak arkası yüzü tüm vücudu çok kötü bir durumdaydı. Kortizonlu kremler geçici rahatlama sağlıyor. Önceliğiniz çocuk Dr ye gidip durumu anlamanız o da sizi immünolojiye yeşil alan olduğu için onun yönlendirmesi lazım. O bölümdeki Dr ye durumu izah edin. Önce deri testi yapılıyor bu test bizde doğru sonuç vermemişti o beklenilen sürede. Kan testinde çıktı hepsi. Sonra orada diyetisyen liste vs veriyor anlatıyor detaylı hepsini düzgünce yaptıktan sonra emin olun maksimum 1 hafta içerisinde hepsi geçecek ve sadece nemlendirici krem kullanıyoruz o kadar. Çok şükür bu şekilde çözüm bulabildi. Bu arada özelde biraz maliyetli testler vs. Şehir hastanesinde yaptırdım Allah razı olsun çok güzel yardımcı oldular. Rabbim bütün hastalara şifa versin, bizlere de inşallah..