kivircik48 Bebeğim 2 ay 15 günlük üst solunum yolu enfeksiyonu oldu. Bugün doktora gittik şurup verdi henüz ciğere inmemiş Allahtan. Sık sık emziriyorum. Bana önerebileceğiniz birşey var mı?