Ipeksu 3 aylık bebemin burnu akıyor ateş öksürük yok akıntı hapşırma ve hafif huysuzluk ne yapmayalım sabahtandır klima açık ilk defa bu kadar altında kaldık olabilir mi şurup vermeli miyim önerisi olan yazabilir mi
Beyzaevren Ihlamur icirebilirsin ben de griptim bebeğim çok hapsuruyodu hasta degili de ben iki üç kaşık ıhlamur vermiştim