Esra_Deva Sma optipro’ya E-bebek 10tl daha dokundurmuş 🤦♀️ 800gr 210tl olmuş. Geçen hafta aldım 200tl idi. Böyle böyle küçük küçük biz anlamadan küçük minnak dokunuşlar 😬😅
Brutal-Betty Esra_Deva markette 240 TL 🤷 getir de 280 TL eczane de 275 TL gerçekten şaka gibi fiyatlar
Mircet Esra_Deva cici bebenin en küçük boy paketi 16 liraydı 😀 ya ben onu çerez niyetine yiyordum onura bırakmadılar sağolsunlar
salakmisincemilee Marianne malesef artık bir seferde o kadar yukseltiyolar bimde satılan bebivita 6 ay içinde 40 liradan 80 liraya çıktı
Esra_Deva Brutal-Betty en uygun kesinlikle E-bebek te. Ve dikkat edin e-bebekte mama kalmamışsa trendyol gibi sitelerde fiyatlar artıyor. E-bebekte stoğa girdiği an oralarda da normale dönüyor. Çok adiler
Esdoel salakmisincemilee ohaa 80 lira mı olmuş 😳😳 15 TL den başlayıp 20 TL iken bırakmıştık gerçi 3 ay içinde 5 lira zam olmuştu 😂 Allahtan oğlum mama içmedi. Kızım 5 yaşında ona Bebelac alıyordum 500 Gr 20 TL idi o zamanlar onuda 1 sene kullandı 39 TL iken bırakmıştı. Şok oluyorum mama fiyatlarına
Esra_Deva cutiebun_ trendyolda bir satıcı bana delik kutu göndermişti. İğne ucu kadar ama hiç belli olmuyordu. Kutuda ezik eğilme falan da olmayınca anlamamıştım. Kutuyu açınca kokudan baygınlık geçirdim daha da tövbe ettim bilmediğim satıcıdan almıyorum canım ben.
Damla29 Esra_Deva ucuza almıssınız eczane 284 den satıyor bende hepsiburadadan aldım 208 liraya daha eczaneden almam e bebekden alacagım
Esra_Deva Damla29 ilk doğum yaptım acemilik tavan tabi eşim almıştı eczaneden. Daha da almam. Eczane öyle böyle kazıklamıyor. E-bebek en güvenilir aslında ama işte onlar da böyle
Sleepwalker Esra_Deva ben internetten sma nin 1 kg lik olanini alıyordum daha hesaplı icinde iki paket 500 gr var daha iyi oluyordu onceden aldigim 800 grlik teneke kutusuna bosaltip kullaniyordum bence 1 kg lik olanlarindan al indirime de denk gelirsen stokla
Esra_Deva Sleepwalker evet ama e-bebeğe gelmiyor artık kiloluk. Trendyoldan bir satıcıdan aldığım mama da sıkıntı yaşamıştım daha da almam. Bende hep öyle yapıyordum çok da iyi oluyordu ama yok keşke bulsam
Birdunyabircennetannesi Esra_Deva Aynen öyle. Her yerde 200 kusurdu internette de gideyim e bebekten 180 TL ye alayım dedim bı baktım 200 TL olmuş sağolsunlar o kadar yol çektim boşa çektim🤦
Sleepwalker Esra_Deva kirmizibeyaz diye site var ben hep ordan aldim tarihte de hiç sıkıntı yasamadim bide oraya bak istersen indirim falan da oluyor
Damla29 Esra_Deva ben eczane fiyatları ile diğer yerler ayndır diye eczaneden alıyordum ama e bebek cok uygun 2 3 tane alıp kenara koymak lazım 2 tane fiyatına 3 adet alırım e bebekten kaç aylık bebeginiz
Cocolingo Esra_Deva 1 hafta önce 219₺ ye optipro 2 1000 gr aldım bana uygun geldi diğer yerlere göre joker mağazasında