Denizmelisa Kızlar görümcemin kedisi vardı kızımın koluna patisini attı 5 tane falan tırnak izi oldu. Ama kedinin bütün aşıları yapılı. Bişey olurmu acaba 🤔 soğuk suya tuttum krem sürdüm.
Alitugra17 Denizmelisa ben kendimce fikrimi söyliyeyim aşılı ise bir şey olmaz benim de kedim ve köpeğim var bir sıkıntı yaşamadım ama her bünye ya da olay bir değil bir şey olacağını düşünmüyorum
Deletedmom115 Denizmelisa Aşıları tamsa inşallah bir şey olmaz ama yine de imkan var bi gösterilse daha iyi olur için rahatlar.
Havvank Denizmelisa benimde kedim var aşılı ve ev kedisi ise sorun olmaz ama kanadıysa oradan mikrop alabilir ona dikkat edin
Denizmelisa Nurcin54 aşılı ev kedisi aşılı olduguna dair kartı pasaportu herşeyi var. Soğuk suya tuttum o an eve gelince duş alıp sudocrem sürdüm
Denizmelisa Deletedmom115 yarın göstericem inşallah tedirgin oldum biraz ama sokak kedisi olmadığı ve aşıları tam oldugu için azda olsa rahatlıyorum. Yine de bi korku var işte 😏 kedileri çok seviyor tutamıyorum ama bu saatten sonra tepkisi ne olur bilmiyorum 🤷♂️
Deletedmom115 Denizmelisa Yine sever merak etme bebekler o kadar etkilenmiyor mesela oğlum caya dokundu eli yandı biraz denemek için bardağı uzatıyorum yine elini değdiriyor. O yüzden zaten yine ilgilenmesi güzel bir şey hayvanlarla arası güzel olsun.
Balarisio Denizmelisa doktora götürmeniz gerekiyor .aşılar yapılmis olsa bile kedi hastalık taşıyor olabilir.risk almayin
Denizmelisa Deletedmom115 onu istiyorum zaten iti olsun arası korkmasın çünkü ben aşırı korkuyorum bari o korkmasın 😊
Dilaam Denizmelisa benimde kedim vardı asıları tamdı ama doktorum asılar tam olsada benim tetenoz asım yoksa olmamı tavsiye etti bir sorun isterseniz gerci bebeğimize yapılıyor tetanozda sormakta fayda var
huzur- Aşili ev kedisi bir şey olacağını sanmıyorum canım benim oğlumu sokak kedisi hafif kanatmadan cizmisti hemen limon surduk bir şey olmadı çok şükür