Sofyasufy Kkzmm hastaneden bıkmadan doktorumu yazmıştı 3 aylığa kadar çok memnun kalarak kullandık tek sorun 3 aylıktan sonra malesefki kakasını 5 günde bir yapmaya başlamıştı çok ciddi kabız olmuştu
Goktugunannesi1234 Kkzmm bebeğim gaz sancısı vardı ve süt alerjisi vardı. Alerji uzmanı maflor plus yazmıştı çok memnun kaldık hatta plus olan kusmalara da çok iyi geliyormuş 3-4 güne toparlamisti bebeğim