elfemrh oğlum 4 günlükken emzik almaya başlamıştı. Düzenli şekilde max 3 ayda bir yeniledik. Ama 13 14 aylıktan sonra emziği ayrıca diş kaşıyıcı olarak da kullanmaya başladı ısırmaya falan başladı. En son 19 aylıkken öyle fena çiğniyordu ki emziği Bayaa yıprandı ama yenisini kabul etmedi. Bi gün baktım emziği hem istiyor hemde verdiğim zamann ağlıyor. Bi baktım emziğin alt kısmı yırtılmış, diline değdiğinde hoşuna gitmiyordu haliyle, öğürüyordu falan. Yenisini almaya çıktık marketler kapanmadan koştur koştur, ama aynı renk yoktu farklı bir renk aldık bunu da istemem diye tutturdu. Çok da yormadı bizi aslında ilk akşam Bi baktık emzik siz gayet güzel uyudu. Şu an 20 aylık. Kendi kendine bıraktı emziği canım oğlum. Tam da 18 aydan sonra nasıl bıraktırırım diye kafamı yorarken kendi işini kendi halletti oğlum 😂 size de Bi fikir olabilir belki emziği yırtmak 😊