Begummylmz Bebeğimin boğum sayıları farklı, kalça usg çekilmişti bir aylıkken, bi sorun yoktu ama şimdi bu boğum sayıları kafamı kurcaladı. Benzer durum yaşayan oldu mu
-Ygtbgra Begummylmz benim bebegiminde bi bacakta bogum var bi bacakta yok kalca ultrasonu normal cikmisti sonra 4 aylikken doktor suphelendi bidaha cekildi ortopediye yonlendirdi incelediler normal dediler suan 9 aylık hala bogum ayni bi problem yok
Doga_sever Begummylmz ben yasamadim ama bir doktordan duymustum bogum sayisi farkliysa topallik olabiliyormus. Yani kalca cikigi. Hemen doktora goturun kontrol edilsin. Belki daha sonra cikmis olur mudahale edilirse duzelir.
Esraaa55 Begummylmz bacak boyu ve kalınlıgı aynıysa cokta sorun olacagını dusunmuyorum ama yınede doktorunuza danısın tabi birde dızlerını yukarıya dogru kırıp dızlerı esit mi diyede bakabilirsiniz
Begummylmz Doga_sever işte kalça çıkığı için 1. Ay muayenesinde ultrasonla bakıldı bisey yok normal denmişti şimdi bogum sayısı farkedilmeye başlayınca bende soru olustu
Yasemin5 Begummylmz benim bebeğimin kasıkran sonraki bir boğumu diğerine göre daha ince doktor normal görünüyor ama ortopediye götürebilirsnz dedi.
glfzltt Yasemin5 boğum sayısı aynı simdtrik olsun isteriz , eğer farklıysa pili asimetrisi nedir bi çocuk doktoruna sorun isterseniz
Yasemin5 glfzltt boğum sayıları eşit falat bir tarafı daha ince duruyor. Normal gibi görünüyor dedi ama bilemiyorum içim rahat etmedi
Begummylmz Yasemin5 göster istersen ortopediye, bu arada ben de doktoru değiştirdim ama içime de bi kuşku düştü yine. Su an görünürde bir sorun yok gibi bacaklarını açmada vs yani ama yine de tekrar sorcam