Aslihan95 Sezeryan sonrası normal doğum yapılıyor. Kuzenin 1 yıl sonra yapmıştı. Çevremde çok yapan. Fakat Türkiye’de yapılmıyor diye biliyorum. Tanıdık bı kaç arkadaş var. 8 yıl sonra bile yaptırmam istersen yurtdışında yapabilirsin orda yaptırırlar demiş. Buraya gelip yaptı.(Austria) burda doğum paralı değil zaten.