Defnemmm1 benm bebegim dogdugunda boynunun alti nasil bir pisikti anlatamam. Sanki iple bogulmus gibi. Sok gecirdik kordon falanda dolanmamisti. Annem yenidogan bebege oyle krem falan surulmez dedi. Bebek pamugunu islatti ilik suyla ilk once temizledi. Sonra kuruladi. Ardinda has zeytinyagi surdu. Gunde 3 kere ve iki gunde gecti. İlk kontrole goturdugumuzde nasik gecti bu hemen falan demislerdi. Dene bence.