Sairsel 2 yaşında oğlum areljik astım, bir iki gündür akan burnu bu gün akmıyor ama ben temizliyorum. Ama öksürük hala var. Sürekli hava vermeme arelji ilacı kullanmama rağmen geçmiyor bu durumu yaşayan var mı? Nasıl tedavisi var bunun
Minikevrenim Sairsel biz de var malesef . Tek çare ilaçları devamlı kullanmak ben takviye olarak çörek otu balık yağı ve d vit başladım . İlaç olarak alerji şurubu zespir ve günlük cortair hava