Bebeğim 8 ay 20 günlük. Düzgün bi uyku sistemi zaten yoktu ama en azından gün içinde üç uykuya yatardı. İki Kısa bir uzun uyku. Bir haftadır gece ve gündüz uykuya direniyor özellikle gündüz çok zor uyuyor ve sadece yarım saat bazen 10 dk. Neden anlamıyorum. Diş mi diye bakıyorum damağı şişmemişte. Atak takvimine baktım ona göre bugün bitmesi lazımdı ama yok hayır bitmiyor. Yaşayan var mı lütfen nasıl geçti bana da anlatın