Benim oğlum bağırsak enfeksiyonundan bi hafta yaptık ateş geçmeyen ve ishal çocuk baygın gibi oluyor gözleri fln böyle baygın baygın bakıyor ben hergün götürmüştüm doktora sonra hemen yatırdılar kanını düşürmüş ta 1 yaşındaydı şimdi çok şükür 2 yaşında
Ve bagırsak enfeksiyon en çok öpmekten ve biberon temiz olmazsa oluyormuş hergün her içmeden sonradan yıkıyorum yoksa canlı mikrop üretiyormuş biberonlar