Eue ateşi olmamıştı ağrısı vardı sanırım ki çığlık çığlığa hastaneye zor düştük antibiyotik verdi 10 gün kullandım geçti şükür. Yatarak emzirme demişti yapmıyordum zaten. Reflüsü var o tetikledi sanırım çünkü bonyo yaptırıken bile itinayla yıkıyorum su kaçırmıyorum kulağına yedi aylık olcaz nerdeyse üç ay geçti üzerinden 🙂