Kızlar normal de adet günüm yarın ama bugün böyle öğlen saatı hafif akıntım kanlı idi ama sonradan birdaha böyle olmadı inanılmaz ağrım var ama gelen giden yok sonradan mi sökülücem normal mi bu durum acaba ya genelde hemen gelirdi böyle şimdi anlayamadım