Kızlar selam, bebişim 6,5 aylık. Tadım ayına girdik yavaş yavaş üç gün kuralıyla besinleri buharda pişirip püre haline getirip yedirmeye çalışıyorum ama hiçbirini beğenmiyor. Normal mi? Şimdiye kadar denediklerim balkabağı, kabak,havuç, patates, ıspanak, elma. Sadece kabağı biraz yedi. Diğerlerini bir kaşık bile yemedi. Su da iki üç yudum içiyor. Başlarda böyle oluyor deyin rahatlatın beni lütfenn..