Hivdalin Senem_sygl01 çok erken gelişimi açısından gece beslenmesi önemli kızım 8 aylık hala kesmedim 11 ay 1 yaşa kadar da düşünmüyorum
Bircaykoyicelim Senem_sygl01 uyanmiyorsa kesilebilir. Uyandırıp beslemeyin. 6 aylıkken kestim gece beslenmesini. 6. Ay’dan sonra gece beslenmesine gerek yok çünkü.
Bircaykoyicelim YigtnAnnesi Biraktircagim gün akşam uyutmadan önce emzirdim uyuttum. Uyanınca Emzirmedim. Kucağımda gezdirdim sakinlestirdim tekrar uyuttum. Böyle sabahı ettik. 2 gün sürdü zaten unuttu. Karalı olmanız gerek bu konuda.
Pinaarcet 12 aylık gece uyandığında beslenmeden uyumuyor, uyanmadığı beslenmesiz gecelerde oluyor yani zamanla azalacak diye düşünüyorum özel bi uğraş verip hırpalanmaya gerek yok bence
BerkJir Senem_sygl01 mamayla mı besleniyor anne sütüyle mi? bizimki mamayla besleniyordu 6. ay bittikten sonra doktorumuz eğer o kalkmıyorsa sen alarm kurup kalkma demişti uykuda beslenme kadar önemli artık demişti