Esrademirr 3 ay 3 günlük olduk çok huysusuz sürekli bi ağlama hali kriz geçirme hali gazimiz vardı onda tam azalma oldu bunlar basladi atak haftasımi ne zaman geccek
Snglt 3 ay 3 günlüğuz ya delirmek uzereyim bende daha post acacaktim gece uyumadi hic hep kucak istiyor mamayi tam bitirmiyor agliyor bi yeri agriyor gibi