Evin ısısı iyi termometre olmadıgı için kaç derece bilmiyorum üstünü açıyor sabaha kdr zaten saat başı kalkıuoruz içine tek zıbın giydirip üstünü yorganla örtsem olurmu yorganı kafasına kdr çekmem tabi kontrol ederim ensesindende terlemişmi normalmi diye😅