Momda açtım bu postu fakat çok net cevap alamadım buraya da sormak istedim Oturduğumuz ev satılıyor evi bir kere alıcı bakmaya geldi fotoğraf çekmek istediler izin vermedim bakıp gittiler. Evi almamışlar ev sahibi emlakçıya vermiş emlakçı pankart asmaya gelecekmiş iyi tamam dedik buraya kadar sorun yok . Emlakçı bu evi ilana koyacak sonuçta ben evimin fotoğraflarını çektirmek istemiyorum böyle bir hakkım var mı ? Sonuçta eşyalar benim ve kiracı da olsam parasını veriyorum burası benim özel alanım . Evin boş halinin fotoğrafları var onları koysunlar. Aynı binada en üst kata alırım sizi dedi ev sahibi ama orda kiracı var kiracısı yaza çıkarım ancak diyor ev sahibi kömür parası vermemiş ise avukatla ay sonu gidip çıkartıcam diyor iki arada bir derede kaldık . Ev satılırsa yeni sahibi bizi istemeyebilir en üst kat boş değil şuan başka ev baksak kiralar uçmuş şuan sıfır daire 1.400 veriyoruz burdan çıksak kiralar 2500 başlıyor zorlanırız daha yeni 16.500 kömür parası ödedik . Yeni sahip bizi istemez çıkın derse bu ödemeyi geri mi alırım yoksa kazan kapanana kadar durma hakkım var mı ?