M3rv3 merhaba yeni gördüm kusura bakmayın. Valla internete bakınca yok kolesterol yok bilmem ne diye bayağı kötü şeyle karşılaşıp korkmuştm ama bi arkadaşım kantaron kremi kullanıp geçtiğini söyleyince evde ki kantaron yağını günde iki kez pamukla sürdüm göz kapağına bi hafta 10 gün kadar sonra elimi sürdüm yağlar çıktı bezeden sonra geçti tamamen bi daha da çıkmadı. Ama fabrikasyon değildi el yapımı kantarondu benimki pişik için kullandığından evde bulunduruyorum