Aprensess bence kurtarcı bir ürün bende 4. aya kadar kullandım hala da kullanabilirim ama kendi yatağında yatmasını istediğim için bıraktım her yere götürüyordum sürekli onu onda yatırıyordum doktorumuzda kullanmada bir sakınca görmedi çok rahat bence herkesin alması gerekiyor özellikle yenidoğan bebekler için tavsiye ederim rahat yanları açık olanlar değil onları kullanmadım kapalı olanlar güxel kullanışlı