Teachrr bilgekizinannesi kraft signal spin kullanıyorum çok memnunum . Baby2 go mangofix vardı onu çok istemiştim alırken fiyatı biraz yüksekti vazgeçtik . Bütçe meselesi tabi ne kadar ayırdığınıza bağlı değişir aslında önerilerde
muhendisanne1 bilgekizinannesi Kraft neptüne i size , adac i size testlerinden geçmiş ve genişliği kumaşı çok güzel , yatabiliyor ve 360 derece dönebiliyor
Edsarr bilgekizinannesi yoykonun ayıcıklı modelini aldık 360 derece dönebiliyor isofix’li. kullanan bir arkadasım var memnun öyle olunca indirime girince bizde aldık umarım sever bebişim
HappyKids En çok tercih edilen ürünlere göz atabilirsiniz. 💜 https://ty.gl/rdhvxw9fu7 Kısa linki açamayanlar Buraya TIKLASIN
Eternity HappyKids Reklam uğruna bunu sizden beklemezdim açıkçası. Yeterli testlerin olmadığı oto koltuklarının hepsi linkte toplanmış.
Secl annelif kraftin 9-25 kg) 5 noktadan emniyet kemeriyle bebeğiniz güvende olacak. 6 pozisyona ayarlanabilen sırt dayanağı bebeklerin rahat etmesini sağlıyor. Yan darbelere karşı baş ve boyun koruyucu yanlıklar bulunuyor. Ufak bebekler için ekstra oturma şiltesi ve baş destek yastığı bulunmaktadır. Ayarlanabilir kemer uzunluğu bebeğinizin ölçülerine göredir. Otomobilinize kolayca monte edebilirsin
Dilaradaghan Sedaulu Sedaulu hangi modelini aldınız ve ne kadara aldınız ve memnun musunuz çok soru oldu ama 🙈
Doga_sever muhendisanne1 adac testini gectiginden emin misiniz? Urunu inceledim baska test ismi varda. Adac testi olmasi en onemlu o nedenle soruyorum
Aceemiannee muhendisanne1 aynı ürünü bende kullanıyorum kraft marka ürünler adac testine girmiyor kendi sitelerinde açıklamaları mevcut. Doga_sever
Ckudll bilgekizinannesi yoyko bear 360 derece dönebilen oto koltuğu kullanıyoruz. 5 ay 20 günlüğüz memnunum oğlumda seviyor
ipektaspinar Yoyko bear 0-36 kg aldık 360 derece dönmesi çok kullanışlı 2 haftadır kullanıyoruz, uyurken bile rahat ediyorlar çok memnunuz şu an için bakalım büyüdükçe neler olacak
bilgekizinannesi biraslanmiyavdedi yoyko çok iyi indirime girdi ama şikayetleri çok. Özellikle izofixe taktıktan sonra ses çıkarması, izofixten çıkarmaya çalışınca çıkmaması şikayetleri sebebiyle almadım memnun olan varsa başka yazarda çok sevinirim. Sizde böyle sıkıntılar oldu mj acaba