Ilayda7820 Kızlar selamm! Bebegim 12 ay 15 günlük yarın sünnet olucak aslında daha erken istiyordum ama kısmet olmadı şimdi çok heyecanlıyım tedirginim. Bebeğini sünet yaptıran anneler yoruma gelebilirmi süreciniz nasıl işlediii
Storymoon Ilayda7820 ben 9 aylıkken yaptırdım çok rahat geçti sadece ilk gün anestezi geçince çok ağladı ertesi gün gülüyordu
cftcdln Ilayda7820 2aylıktı yaptırdığımda. Süreç inanılmaz kolay gitti. Sadece bizi görünce ağladı çünkü içeri alınmadık. Bi de 3 saat aç kalması benim etkilemişti. Bana kalsa doğar doğmaz istiyordum ama babası duygusal bi panda 😂
Asym33 Ilayda7820 2,5 aylıktı çok kolay geçmişti hiç aglamadi uyuşukluk geçmeden hastanedeyken çişini yapmıştı muhtemelen o zaman pişirdi uyusukkende hissetmedi eve geldiğimizde aynı düzen devam ediyordu sanki hiç sünnet olmamış gibiydi 😁
yamantosunannesi 4 aylıkken evde yaptırdım çok kolay oldu ilk gece biraz ağladı sonrasında pansuman yaptım ettim öyle geçtii gitti o da anlamadı bizde😂 kurtulduk bu dertten😂