gamzeeck Kızlar merhaba bebeğimin (1 ay 21 günlük) sol gözü mikrop kapmış doktorumuz netira damla yazdı başka ne yapabilirim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Deletedmom_68 gamzeeck anne sütü birebir gerçekten ne zaman çapak yapsa kızarıp anne sütü damlatıyorum geçiyor
Snglt gamzeeck doktor kesinlikle anne sutu surme demisti bizde de 20 gunlukken falan oldu serum fizyolojigi temiz pamuga sur sil mikrobu alir demisti