Benim bebeğim doğdugundan beri çoğunlukla oturur boziyondaydi elimizde hep ama kolik bebek ve sürekli ağiyir oyuzden yani yoksa erken oturtmak iyi değil şu an 3 buçuk aylık kucağimizda oturur pozisyonda tutuyorum mecburen yatar pozisyonda tuttuğumda 1 dk bile durmuyor kiyametleri koparıyor