Bebeğim 6 aylık mamayla besleniyor normalde hip organik mama veriyorum Hipin yenidogandan itibaren olan pre yazılı keçi sütlü mamasıda varmış Birtane ondan aldım sormak istediğim normal mama gibi her öğünde verilebiliyormu yoksa günde Bikez falanım oluyo bilgisi olan varmı ?