Mirayhavvanur38 Alıştırma bardaklarından hangilerini önerirsiniz kararsız kaldım ben size sormak istedim
minikbabyy Mirayhavvanur38 ben mamajoo almıştım daha hamileyken. Şimdi kullanıyorum hiç akıtma yapmıyor ve kulpları olduğu için kızım çok rahat kavrıyor. Diğer markalara göre fiyatıda uygundu ben aldığım zaman. Şimdi nasıldır bilemem tabi😜
Denniscab Mirayhavvanur38 nuk’un alıştırma bardağından daha iyisini bulamadım, su içmeyi yavrum onla öğrendi kaç tane almıştım hwpsi çöp oldu. 360 derecw her yerden içebiliyor zaten, atsada, fırlatsada bi damla su dökülmüyor daha iyisi yok
hemsireemom Mirayhavvanur38 Philips avent alıştırma bardağı ile başlamıştım 10.ayda Kumsal alıştırma bardağının ucunu delmişti artık nasıl yaptı bilmiyorum oynarken 😅sonra phlipsin pipetli bardağına geçtim canım 10.aydan beri onu kullanıyoruz memnunum ☺️
yamantosunannesi Nuk aldım bebeğim bayılıyor 4. ayından beri kendi tutup içiyor. Bardağı ağzına kadar su dolduruyorum gün içinde hepsini bitiriyor. 8 aylığız bu arada