Biz3kisiyiz_ Kızım 4 buçuk aylık doğduğu günden beri hıçkırık tuttuğu zaman 1 saat geçmiyor. Neden bu kadar uzun sürer ? Aynı durumu yaşayan var mı?
ervakusunannesi Biz3kisiyiz_ mide kapasitesi büyüdüğü için hıçkırıyor, 5-10 dakika bırakın hıçkırsın sonra emzik tutuyorsa emzik verin yada emzirin direkt kesiliyor
Biz3kisiyiz_ ervakusunannesi emzik tutuyor ama emziklede hıçkırıyor 🤦🏻♀️ önceden emziyordum kesiliyordu şimdi emmiyor maalesef abartmıyorum 1 saat hıçkırıyor